Croatian (Croatia)
Slovenščina (Slovenija)
Croatian (Croatia)
German (Germany)
Croatian (Croatia)
Slovenščina (Slovenija)
Croatian (Croatia)
German (Germany)

Uvjeti poslovanja

 

OPĆI UVJETI POSLOVANJA


1.    Općenito
Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine Kip Kop, navedeni u nastavku, vrijede za sklapanje kupoprodajnih ugovora na daljinu putem internetske stranice poduzeća Kip Kop d.o.o.

PODACI O PODUZEĆU
NAZIV: Kip Kop d.o.o
ADRESA: Gradac 104, 8332 Gradac
PDV ID: SI23825197
Matični broj: 3712974000

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu s važećim slovenskim zakonodavstvom i Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot + ZVPot-1). Internetsku trgovinu www.kipkop.si (u daljnjem tekstu “internetska trgovina”), koja omogućuje kupnju domaćih ručno izrađenih proizvoda. Opći uvjeti javno su objavljeni na vidljivom mjestu na internetskoj stranici i stalno su dostupni na svim stranicama internetske trgovine. Dobavljač također prije kupnje izričito upozorava na opće uvjete te zahtijeva da se kupac s njima upozna i da se s njima složi prije nego obavi kupnju. Ako se kupac s uvjetima ne slaže, kupnja nije moguća. Dobavljač zadržava pravo da u bilo kojem trenutku i bez prethodne obavijesti promijeni opće uvjete u internetskoj trgovini. Promjene stupaju na snagu danom njihove objave. Sve promjene općih uvjeta obvezuju korisnike.

2.    Narudžba robe i usluga
Dobavljač (prodavatelj) je Kip Kop. Kupac robe odnosno korisnik je posjetitelj internetske trgovine koji odabere barem jedan proizvod, stavi ga u košaricu i plati putem PayPal sustava ili po predračunu.
Putem internetske trgovine www.kipkop.si kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na internetskoj stranici prodavatelja i koji su na zalihi.
Narudžbu robe moguće je izvršiti 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu putem elektroničkog obrasca.

3.    Postupak kupnje
Nakon predaje narudžbe kupac putem elektroničke pošte dobije obavijest da je narudžba zaprimljena.
Nakon zaprimanja narudžba prelazi u obradu – dobavljač provjerava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala te narudžbu potvrdi ili je odbije uz obrazloženje. Putem elektroničke pošte dobavljač kupca redovito obavještava o važnim informacijama vezanim uz isporuku naručene robe. Ako je rok isporuke slučajno duži od deset radnih dana i kupac ne želi čekati, kupac može putem elektroničke pošte obavijestiti dobavljača da odustaje od kupnje. U tom slučaju dobavljač će kupcu vratiti eventualno već uplaćeni iznos.
U slučaju narudžbe i plaćanja putem sustava PayPal, kupac će u roku od 72 sata putem elektroničke pošte primiti naručeni proizvod.
U slučaju narudžbe putem pošte, sam postupak opisan je u točki 9 (dostava).
Kada kupac primi naručeni proizvod, poslovanje između kupca i prodavatelja smatra se završenim do sljedeće narudžbe.

4.    Cijene, akcijske ponude, besplatni darovi
Sve cijene izražene su u eurima (EUR) i ne uključuju troškove dostave ili poštarine. Pri kupnji vrijede cijene i popusti u trenutku predaje narudžbe. Rokovi trajanja akcijskih cijena navedeni su u internetskoj trgovini. Akcijske cijene odnosno posebni popusti važeći u trenutku kupnje primjenjuju se automatski pri predaji narudžbe i nije ih potrebno dodatno aktivirati. Ako se akcijska cijena ili popust zbog bilo kojeg razloga ne primijeni pri konačnom obračunu, korisnik mora o tome prethodno obavijestiti dobavljača i zahtijevati ispravak obračuna ili uklanjanje pogreške u cijeni. Ako kupac plati iznos koji je u konačnom obračunu prikazan bez odgovarajućeg popusta ili akcijske cijene, smatra se da je prihvatio konačnu cijenu i ne može naknadno ulagati prigovor. Dobavljač se ipak može, ovisno o okolnostima, odlučiti da kupcu vrati razliku u cijeni ili mu izda voucher za buduće kupnje u internetskoj trgovini. Zadržavamo pravo dnevnih promjena cijena bez prethodne obavijesti.

5.    Načini plaćanja
Kupac može naručenu robu i usluge platiti na više načina, ovisno o proizvodu.
Mogući način plaćanja vidljiv je kod opisa proizvoda.

6.    Kupoprodajni ugovor
Dobavljač kupcu koji kupi proizvod u internetskoj trgovini izdaje račun u pisanom obliku. Kupoprodajni ugovor sklopljen je na slovenskom jeziku.

7.    Dostava
Uvjeti dostave
Ako je proizvod dostupan odmah, kupac će naručenu robu primiti u roku do 7 radnih dana od dana plaćanja.
Ako roba nije dostupna, prodavatelj će putem elektroničke pošte obavijestiti kupca o mogućem roku dostave. Kupac može prihvatiti novi rok ili putem elektroničke pošte otkazati narudžbu. Ako se kupac odluči za otkazivanje narudžbe, prodavatelj će vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kašnjenja.
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi su pakirani tako da se u uobičajenoj manipulaciji u transportu ne mogu oštetiti.
Pitanja i prijedlozi
Ako imate bilo kakva pitanja, pošaljite nam ih na e-mail adresu: prodaja@kipkop.si

8.    Pravo na odustanak od kupnje, povrat proizvoda


134. članak
(pravo na odustanak od ugovora)
Kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, potrošač ima pravo da u roku od 14 dana obavijesti poduzeće da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga za svoju odluku.

135. članak
(iznimke od prava na odustanak od ugovora)
Osim ako su se ugovorne strane dogovorile drugačije, potrošač nema pravo odustati od ugovora iz prethodnog članka za sljedeće ugovore:
1.      o robi ili uslugama čija cijena ovisi o promjenama na tržištu na koje poduzeće nema utjecaja i koje mogu nastupiti tijekom roka za odustanak;
2.      o robi izrađenoj prema točnim uputama potrošača i prilagođenoj njegovim osobnim potrebama;
3.      o robi koja je kvarljiva ili joj brzo istječe rok uporabe;
4.      o izvršenju usluge koja obvezuje potrošača na plaćanje, ako je poduzeće u potpunosti ispunilo ugovor te je započelo s izvršenjem usluge na temelju izričite prethodne suglasnosti potrošača i pristanka da gubi pravo na odustanak kad je usluga u potpunosti izvršena;
5.      o isporuci zapečaćenih audio ili video zapisa i računalnih programa ako je potrošač nakon isporuke otvorio sigurnosni pečat;
6.      o isporuci novina, periodičnih publikacija ili časopisa osim kod pretplatničkih ugovora;
7.      o isporuci zapečaćene robe koja nije pogodna za povrat iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon isporuke otvorio pečat;
8.      o isporuci robe koja je zbog svoje prirode nerazdvojivo pomiješana s drugom robom;
9.      o isporuci alkoholnih pića čija je cijena ugovorena pri sklapanju ugovora i koja se mogu isporučiti nakon 30 dana, a njihova stvarna vrijednost ovisi o promjenama na tržištu koje poduzeće ne može kontrolirati;
10.   ugovora sklopljenih na javnim dražbama;
11.   kod kojih je potrošač izričito zahtijevao posjet poduzeća radi hitnih popravaka ili održavanja. Ako poduzeće pritom obavi dodatne usluge koje potrošač nije izričito zahtijevao ili isporuči robu koja nije nužni rezervni dio, potrošač ima pravo odustati od ugovora za te dodatne usluge i robu;
12.   o smještaju koji nije namijenjen stalnom stanovanju, prijevozu robe, najmu vozila, pripremi i dostavi hrane ili uslugama slobodnog vremena, kod kojih je poduzeće obvezno izvršiti uslugu u točno određenom terminu;
13.   o isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom mediju, ako je započeto izvršenje i ako potrošač mora platiti, pod uvjetom da:
-  je potrošač prethodno dao izričitu suglasnost za početak izvršenja tijekom roka za odustanak,
-  je potrošač pristao da time gubi pravo na odustanak,
-  je poduzeće dostavilo potvrdu u skladu sa zakonom.

136. članak
(računanje roka)

(1) Kod prodajnog ugovora rok za odustanak počinje teći od dana kada:
1.      potrošač ili treća osoba koju je imenovao potrošač preuzme fizički posjed nad robom;
2.      potrošač preuzme fizički posjed nad posljednjim komadom robe ako je naručeno više komada u jednoj narudžbi;
3.      potrošač preuzme fizički posjed nad posljednjom pošiljkom ako se isporuka sastoji od više pošiljki;
4.      potrošač preuzme prvi komad robe ako se isporuka obavlja redovito u određenom razdoblju.
(2) Ovaj stavak vrijedi i za digitalni sadržaj isporučen na materijalnom mediju.
(3) Kod ugovora o izvršenju usluge ili isporuci digitalnog sadržaja koji nije na materijalnom mediju, rok počinje teći danom sklapanja ugovora.
(4) Kod isporuke vode, plina ili električne energije (ako se ne prodaju u ograničenoj količini) te daljinskog grijanja, rok počinje teći danom sklapanja ugovora.

138. članak
(obavijest o odustanku od ugovora)
(1) Potrošač može obavijest o odustanku predati poduzeću na obrascu iz petog stavka ovog članka ili jasnom izjavom kojom daje do znanja da odustaje od ugovora.
(2) Smatra se da je izjava pravovremena ako je poslana u roku predviđenom za odustanak.
(3) Poduzeće može omogućiti potrošaču podnošenje izjave elektronskim putem na svojoj internetskoj stranici. U tom slučaju poduzeće potrošaču odmah potvrđuje primitak na trajnom mediju.
(4) Teret dokaza o ostvarivanju prava na odustanak nosi potrošač.
(5) Oblik i sadržaj obrasca za odustanak propisuje nadležni ministar.

140. članak
(povrat robe)
(1) Ako je potrošač robu već primio i odustane od ugovora, dužan je vratiti robu najkasnije u roku 14 dana, osim ako poduzeće ne ponudi da samo preuzme robu.
(2) Smatra se da je roba pravovremeno vraćena ako je poslana prije isteka roka od 14 dana.

142. članak
(odgovornost za umanjenu vrijednost)
(1) Potrošač odgovara za umanjenje vrijednosti robe ako je posljedica rukovanja koje nije nužno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti robe.
(2) Potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti ako poduzeće nije pravilno informiralo o pravu na odustanak u skladu sa zakonom.

143. članak
(povrat plaćanja)
(1) U slučaju odustanka od ugovora poduzeće je dužno vratiti sva primljena plaćanja najkasnije u roku 14 dana od primitka obavijesti.
(2) Povrat se izvršava istim sredstvom plaćanja koje je koristio potrošač, osim ako potrošač nije pristao na drugi način bez dodatnih troškova.
(3) Potrošač nema pravo na povrat dodatnih troškova nastalih odabirom skuplje vrste dostave od najjeftinije standardne.
(4) Kod prodajnog ugovora poduzeće može zadržati povrat dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne predoči dokaz da ju je poslao natrag.
(5) Ako je roba dostavljena na kućnu adresu pri sklapanju ugovora, poduzeće je mora preuzeti o vlastitom trošku ako je njezina priroda takva da je nije moguće poslati poštom.

 

9.    Povrati i reklamacije

Ponudnik je odgovoran za materijalne nedostatke kupljenih proizvoda u internetskoj trgovini te osigurava reklamaciju proizvoda u skladu s važećim zakonodavstvom Republike Slovenije.
Kupac može reklamirati proizvod ako proizvod nema svojstva koja je trgovac izričito jamčio, ako je trgovac poslao pogrešan proizvod, pogrešnu količinu ili proizvod odstupa od narudžbe kupca. Kupac može podnijeti reklamaciju na e-mail: prodaja@kipkop.si, a vraćenoj robi mora priložiti kopiju originalnog računa. Ponudnik će u roku od 5 radnih dana nakon pisanog obavještenja kupca potvrditi primitak reklamacije i obavijestiti kupca o daljnjem postupku njezine obrade. Trgovac će svaku reklamaciju ili pritužbu obraditi u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača.

MATERIJALNI NEDOSTATAK

Ako je kupnja izvršena za pravnu osobu, vrijedi poglavlje MATERIJALNI NEDOSTATAK, jer za pravne osobe vrijede odredbe Zakona o obveznim odnosima.

Trudimo se pružiti vam najkvalitetnije artikle renomiranih proizvođača, ali ako vaš kupljeni proizvod ipak ne funkcionira kako bi trebao, možemo vam pomoći. Materijalni nedostatak možete prijaviti ako smatrate da proizvod nema svojstva nužna za njegovu normalnu uporabu.

Poglavlje o materijalnim nedostacima vrijedi za kupoprodajne ugovore sklopljene prije početka primjene Zakona o zaštiti potrošača (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), odnosno prije 26.01.2023.
Kada postoji materijalni nedostatak? Kada:

  • proizvod nema svojstva potrebna za normalnu uporabu ili promet,
  • proizvod nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata,
  • proizvod nema svojstva i kvalitete koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
  • je prodavatelj isporučio proizvod koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo informativno.


Kako se provjerava prikladnost proizvoda?

Provjera se vrši usporedbom s drugim ispravnim proizvodom iste vrste te izjavama proizvođača, ovlaštenog servisera ili oznakama na samom proizvodu.

Kako se ostvaruje pravo na materijalni nedostatak?

MATERIJALNI NEDOSTATAK

U KIPKOPSHOP-u ćemo vam rado pomoći u ostvarivanju prava na materijalni nedostatak.

Proizvod za koji želite prijaviti materijalni nedostatak možete donijeti ili poslati u naše centralno skladište ili dostaviti u neko od naših preuzimnih mjesta.

Prodavatelj je odgovoran za sve nesukladnosti koje je roba imala u trenutku isporuke.

Prodavatelj ne odgovara za nesukladnost robe ako je potrošača posebno upozorio da određeno svojstvo robe odstupa od objektivnih zahtjeva za sukladnost, te je potrošač takvo odstupanje izričito i zasebno prihvatio (rabljenje robe).

Ako je ugradnja sastavni dio kupoprodajnog ugovora i izvedena je od strane prodavatelja ili pod njegovom odgovornošću, svaka nesukladnost koja je posljedica nepravilne ugradnje smatra se nesukladnošću robe.

Ako potrošač sam nepravilno ugradi robu zbog nedovoljno jasnih uputa za ugradnju koje je osigurao prodavatelj ili u slučaju robe s digitalnim elementima dobavljač digitalnog sadržaja, smatra se da je nesukladnost posljedica nepravilne ugradnje i time predstavlja nesukladnost robe.

Prodavatelj je odgovoran za svaku nesukladnost robe koja se pojavi u roku od dvije godine od isporuke robe (prva godina – teret dokaza je na prodavatelju, druga godina – teret dokaza je na kupcu).

Ako je predmet kupoprodajnog ugovora rabljena roba, prodavatelj i potrošač mogu se sporazumjeti o kraćem roku odgovornosti, ali ne kraćem od jedne godine.

Potrošač (fizička osoba) može ostvariti svoja prava iz nesukladnosti ako u roku od dva mjeseca od dana kada je utvrdio nesukladnost o tome obavijesti prodavatelja.

Ako je postojanje nesukladnosti sporno, prodavatelj o tome pisano obavještava potrošača u roku od osam dana od primitka zahtjeva.

Ispunite internetski obrazac. U obrascu detaljno opišite kvar ili problem koji imate s proizvodom.
Proizvod donesite u jedno od naših preuzimnih mjesta ili ga pošaljite poštom. Ako proizvod vraćate u preuzimno mjesto, proizvod će biti poslan u reklamacijski odjel koji je zadužen za rješavanje reklamacija. O daljnjem tijeku postupka bit ćete obaviješteni od strane reklamacijskog odjela.
Ako vraćate proizvod poštom, pripremite ga za transport. Prije predaje prijevozniku pravilno zaštitite proizvod. Proizvod morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja pruža jednaku razinu zaštite kako bi se izbjegla oštećenja tijekom transporta. Ne zaboravite priložiti internetski obrazac s podacima te kopiju računa.

Proizvode pošaljite na adresu:

    KIP KOP d.o.o.
    Gradac 104
    8332 Gradac

Gore navedena adresa vrijedi za slanje proizvoda ili osobnu predaju.

Savjetujemo da proizvod šaljete preporučeno kako biste imali mogućnost praćenja pošiljke.

Ako želite da pošiljku vratimo o našem trošku, dogovorite se s našim zaposlenima putem e-maila: info@kipkop.si ili prodaja@kipkop.si

U skladu s dogovorom poslat ćemo poštara na vašu adresu radi preuzimanja pošiljke.

Pažnja: drugačiji način slanja–preuzimanja–dostave na trošak KIPKOPSHOP-a nije moguć.

NESUKLADNOST ROBE

Ostvarivanje prava iz nesukladnosti robe kod prodavatelja

NESUKLADNOST ROBE

Poglavlje o nesukladnosti robe vrijedi za kupoprodajne ugovore sklopljene nakon početka primjene Zakona o zaštiti potrošača (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), tj. od 26.01.2023. nadalje.

U KIPKOPSHOP-u ćemo vam rado pomoći u ostvarivanju prava iz nesukladnosti robe kod prodavatelja.

Proizvod za koji želite prijaviti nesukladnost možete donijeti ili poslati u naše centralno skladište ili dostaviti u jedno od naših preuzimnih mjesta.

Prodavatelj je odgovoran za sve nesukladnosti koje je roba imala u trenutku isporuke.

Prodavatelj ne odgovara za nesukladnost robe ako je potrošača posebno obavijestio da pojedina svojstva robe odstupaju od objektivnih zahtjeva sukladnosti, te je potrošač takvo odstupanje izričito i zasebno prihvatio (rabljena roba).

Ako je ugradnja sastavni dio kupoprodajnog ugovora i izvedena je od strane prodavatelja ili pod njegovom odgovornošću, svaka nesukladnost koja je posljedica nepravilne ugradnje smatra se nesukladnošću robe.

Ako potrošač sam nepravilno ugradi robu zbog nedovoljno jasnih uputa za ugradnju koje je osigurao prodavatelj ili u slučaju digitalnih elemenata dobavljač digitalnog sadržaja, smatra se da je nesukladnost posljedica nepravilne ugradnje.

Prodavatelj je odgovoran za svaku nesukladnost robe koja se pojavi u roku od dvije godine od isporuke robe (prva godina → teret dokaza na prodavatelju, druga godina → teret dokaza na kupcu).

Ako je predmet kupoprodajnog ugovora rabljena roba, prodavatelj i potrošač mogu se dogovoriti o kraćem roku odgovornosti, ali ne kraćem od jedne godine.

Potrošač može ostvariti svoja prava ako u roku od dva mjeseca od utvrđene nesukladnosti obavijesti prodavatelja.

Ako je postojanje nesukladnosti sporno, prodavatelj o tome pisano obavještava potrošača u roku od 8 dana od primitka zahtjeva.

Ispunite internetski obrazac. U obrascu detaljno opišite nedostatak ili problem s proizvodom.
Proizvod donesite u jedno od naših preuzimnih mjesta ili ga pošaljite poštom. Ako proizvod vratite u preuzimno mjesto, tamo će ga predati reklamacijskom odjelu. O tijeku rješavanja reklamacije bit ćete obaviješteni putem e-maila.

Ako vraćate proizvod poštom, pravilno ga pripremite za transport – zaštitite originalnom ili jednakovrijednom ambalažom. Priložite internetski obrazac i kopiju računa.

Proizvode pošaljite na adresu:
    KIP KOP d.o.o.
    Gradac 104
    8332 Gradac

Adresa vrijedi za slanje i osobno preuzimanje.

Preporučujemo slanje preporučenom pošiljkom radi praćenja.

Ako želite povrat o trošku KIPKOPSHOP-a, dogovorite se putem e-maila: info@kipkop.si ili prodaja@kipkop.si

Nakon dogovora poštar će doći po pošiljku na vašu adresu.

Pažnja: drugi načini dostave na teret KIPKOPSHOP-a nisu mogući.

TRŽIŠNO JAMSTVO

97. članak
(prava potrošača)

(1) Ako roba za koju je izdano obvezno jamstvo ne ispunjava specifikacije ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu ili oglašivačkoj poruci, potrošač može najprije zahtijevati otklanjanje nedostatka. Ako nedostatak nije otklonjen u roku od ukupno 30 dana od dana kada je proizvođač ili ovlašteni servis od potrošača primio zahtjev, proizvođač je dužan potrošaču besplatno zamijeniti robu novom i ispravnom.

(2) Rok iz prethodnog stavka može se produljiti na najkraće vrijeme potrebno za završetak popravka ili zamjene, ali najviše do 15 dana. Pri određivanju produljenog roka uzimaju se u obzir priroda i složenost robe, vrsta i težina nesukladnosti te trud potreban za dovršetak popravka ili zamjene. Proizvođač je dužan potrošača obavijestiti o trajanju produljenja roka i razlozima prije isteka osnovnog roka.

(3) Ako proizvođač u roku iz prvog i drugog stavka ne popravi ili ne zamijeni robu, potrošač može zahtijevati povrat cjelokupne kupoprodajne cijene ili proporcionalno sniženje cijene.

(4) Ako potrošač zahtijeva proporcionalno sniženje cijene, iznos sniženja mora biti razmjeran umanjenju vrijednosti robe koju je potrošač primio u odnosu na vrijednost koju bi roba imala da je bila sukladna.

(5) Neovisno o stavcima 1, 2 i 3, potrošač može zahtijevati povrat plaćenog iznosa od proizvođača ako se nesukladnost pojavi u roku kraćem od 30 dana od isporuke robe.

(6) Za zamijenjenu robu ili zamijenjeni bitni dio robe proizvođač izdaje novi jamstveni list.

(7) Proizvođač ili ovlašteni servis može potrošaču tijekom popravka robe za koju postoji obvezno jamstvo osigurati besplatnu privremenu zamjensku robu.

(8) Ako proizvođač ne osigura zamjensku robu na privremenu uporabu, potrošač ima pravo zahtijevati naknadu štete koju je pretrpio jer nije mogao koristiti robu od trenutka kada je zatražio popravak ili zamjenu, pa sve do izvršenja popravka ili zamjene.

(9) Troškove materijala, rezervnih dijelova, rada, transporta i prijevoza proizvoda koji nastaju tijekom otklanjanja kvarova ili zamjene robe snosi proizvođač.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

KIP KOP d.o.o., u skladu s 3. točkom 32. članka Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZlsRPS; Uradni list RS, št. 81/15), ne priznaje nijednog ponuđača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje sporova koje bi pokrenuo potrošač u skladu sa zakonom.

KIP KOP d.o.o., kao pružatelj koji se bavi i internetskom prodajom, objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna na poveznici https://ec.europa.eu/odr

 

10.    Povrati i reklamacije

Ponudnik je odgovoran za materijalne nedostatke kupljenih proizvoda u internetskoj trgovini te osigurava reklamaciju u skladu s važećim zakonodavstvom Republike Slovenije.
Kupac može reklamirati proizvod ako proizvod nema svojstva koja je trgovac izričito jamčio, ako je trgovac poslao pogrešnu robu, pogrešnu količinu ili roba na bilo koji način odstupa od narudžbe kupca. Kupac može podnijeti reklamaciju putem e-maila: prodaja@kipkop.si, a uz vraćenu robu mora priložiti kopiju originalnog računa. Ponudnik će u roku od 5 radnih dana potvrditi primitak reklamacije i obavijestiti kupca o daljnjem postupku. Trgovac će svaku reklamaciju riješiti u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

11.    Odgovornost

Za poteškoće ili štetu koja bi mogla nastati nepravilnom uporabom robe ili usluga, poduzeće Osobno trenerstvo Kip Kop d.o.o ne preuzima odgovornost. Kupac proizvode koristi na vlastitu odgovornost.
Komunikacija se odvija putem internetske stranice www.kipkop.si, e-maila prodaja@kipkop.si te društvenih mreža povezanih s internetskom stranicom (Facebook stranica, Instagram).


12.    Zaštita podataka

Podaci koje korisnik dostavi putem košarice, kontaktnih obrazaca ili na drugi način (e-mail, telefon i dr.) povjerljivi su i obrađuju se u skladu s važećim slovenskim zakonodavstvom. Ponudnik će ih štititi i spriječiti njihovu zlouporabu. Osobni podaci koristit će se samo u svrhe za koje je korisnik dao privolu. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i korisnik koji mora osigurati sigurnost svoje e-mail pristigle pošte, računala i mobilnih uređaja uz odgovarajuću antivirusnu i sigurnosnu zaštitu te u slučaju registracije paziti na sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.
Korisnici se registracijom na stranici kipkop.si automatski slažu s primanjem e-novosti Kip Kop. Korisnici primaju elektroničke novosti s informacijama o novitetima, akcijama i ostalim marketinškim aktivnostima. Odjava je moguća u svakom trenutku klikom na poveznicu »odjava« na dnu e-novosti ili slanjem zahtjeva za odjavu na e-mail: prodaja@kipkop.si

13. Prava potrošača (kupaca i posjetitelja internetske stranice) u vezi s osobnim podacima

Vaša prava u vezi s osobnim podacima su:
•    pravo na pristup
•    pravo na dopunu, ispravak, blokiranje, brisanje i ograničenje obrade
•    pravo na povlačenje privole za obradu osobnih podataka bez utjecaja na zakonitost obrade prije povlačenja privole
Navedena prava potrošač ostvaruje pisanom zahtjevom poslanom na elektroničku adresu: prodaja@kipkop.si


14.    Voditelj obrade osobnih podataka

Voditelj obrade osobnih podataka koje potrošač dostavlja je Osobno trenerstvo Kip Kop d.o.o, koje s podacima postupa u skladu sa zakonskim obvezama.

 

Podaci o voditelju obrade:
Naziv: Kip Kop d.o.o
Adresa: Gradac 104
Poštanski broj i mjesto: 8332 Gradac
Matični broj: 3691632001
Internetska stranica: www.kipkop.si
E-mail: prodaja@kipkop.si

 

Kip Kop d.o.o može obrađivati osobne podatke koje prikupi od vas, osobito kada:
•    koristite našu internetsku stranicu,
•    koristite naše usluge, posebno kada se registrirate,
•    kontaktirate nas,
•    učestvujete u nagradnim igrama,
•    učestvujete u promocijama,
•    kupujete u našoj internetskoj trgovini.
Kip Kop d.o.o od posjetitelja prikuplja samo podatke koji su dobrovoljno dostavljeni i ne zahtijeva podatke koji su uvjet za kupnju ili pregled internetske stranice.


15.    Mišljenja korisnika i ocjene proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjeni su zajednici korisnika.
Ponudnik ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena te se odriče odgovornosti za informacije koje korisnici objave.
Ponudnik zadržava pravo da prije objave pregleda komentare i ne objavi one koji sadrže očite neistine, zavaravajuće tvrdnje, uvrede ili, prema mišljenju trgovca, ne donose korist drugim korisnicima. Trgovac ima pravo sadržaj mišljenja koristiti neograničeno u marketinške svrhe, uključujući objavu u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama.


16.    Odgovornost

Ponudnik ne preuzima odgovornost za moguće posljedice uporabe internetske trgovine i sadržaja u njoj. Iako se nastoji prikazati točne i ažurirane podatke, može doći do nenamjernih pogrešaka u cijenama, rokovima isporuke, opisima proizvoda i slično, te ponudnik ne preuzima odgovornost za štetu zbog takvih pogrešaka. Ponudnik posluje u dobroj vjeri i očekuje od kupca da pregleda konačni račun prije plaćanja te upozori na eventualne nepravilnosti. Kupac je odgovoran za pravne posljedice plaćanja kupoprodajne cijene, čime potvrđuje ispravnost konačnog obračuna. Fotografije proizvoda su simbolične i mogu odstupati od stvarnosti.


17.    Pritužbe, sporovi i primjena prava

Ponudnik poštuje propise o zaštiti potrošača i ima uspostavljen sustav rješavanja pritužbi. U slučaju problema, kupac se može obratiti na e-mail prodaja@kipkop.si. Trgovac će nastojati spor riješiti mirnim putem. Ako to ne bude moguće, za rješavanje sporova nadležan je isključivo sud u Ljubljani.
Na ove Opće uvjete poslovanja primjenjuje se slovensko materijalno i procesno pravo.

Internetsko rješavanje potrošačkih sporova u skladu s člankom 14. Uredbe o internetskom rješavanju sporova.
Platforma Europske komisije dostupna je na: ovdje.

 

Ponudnik može zbog promjena propisa ili vlastite poslovne politike mijenjati ove Opće uvjete i o tome će obavijestiti korisnike putem internetske stranice www.kipkop.si.


18.    Promjene politike privatnosti

Kip Kop d.o.o zadržava pravo povremene izmjene Politike privatnosti u skladu s promjenama usluga, povratnim informacijama korisnika i zakonskim obvezama. Pri svakoj promjeni navodi se datum zadnje ažuracije.
Preporučujemo redovitu provjeru politike privatnosti radi informiranosti o zaštiti privatnosti.


19.    Dodatne informacije

Za dodatne informacije u vezi s obradom osobnih podataka ili prijedloge poboljšanja možete nas kontaktirati na: prodaja@kipkop.si.
Ova Politika privatnosti primjenjuje se do opoziva ili izmjene.
Želimo vam ugodnu kupnju u internetskoj trgovini Kip Kop.

 

 

Uvjeti sudjelovanja u kvizu

1. Organizator kviza je poduzeće KIP KOP d.o.o., Gradac 104, 8332 Gradac, Slovenija.

2. Svrha kviza je promocija proizvoda KIP KOP i nagrađivanje sudionika simboličnim besplatnim darom.

3. Trajanje kviza: od [DD.MM.2025] do opoziva ili do isteka zaliha darova.

4. Tko može sudjelovati: Fizičke osobe s prebivalištem u Sloveniji, starije od 18 godina, koje ispune kviz i pošalju ispravne podatke u prijavnom obrascu.

5. Dar: Svi sudionici koji ispune kviz i pošalju svoje podatke dobit će simbolični promotivni dar poštom.

6. Privatnost i GDPR: Vaši osobni podaci (ime, e-mail, adresa) koriste se isključivo za slanje dara i povremene e-novosti poduzeća KIP KOP. Podaci se ne prosljeđuju trećim osobama. U svakom trenutku možete zahtijevati brisanje iz baze.

7. Facebook nije sponzor kviza i ne snosi odgovornost za dar ili provedbu kviza.

8. Ostalo: U slučaju sumnje na zlouporabe ili nepravilnosti organizator zadržava pravo isključiti sudionika bez obrazloženja.

Za više informacija: info@kipkop.si

 

 

Ažurirano: Kip Kop d.o.o., 22.7.2025